COCA DE VERDURA I PEIX





Avui he fet  aquesta coca per dinar ja que dur pasta, verdures i peix. Aquestes mides que tenia l'avi de: "un got","farina la que agafi" és un poc complicat però també he de dir que jo mateixa faig moltes receptes "a ull"... Necessitam:

  • 1 tassa de llet (jo n'he emprat una de 200 ml)
  • 2 tasses d'oli (l'he emprat de girasol)
  • 2 culleradetes de sucre
  • Farina "la que agafi". Jo hauré posat un mig quilo aproximadament
  • 10 gr de llevat de panaderia
  • 1 bossa d'espinacs congelats
  • 1 bossa de bledes congelades
  • 1 ceba
  • 3 dents d'all
  • 400 gr de peix (jo he emprat lloms de lluç congelats
Posam a bullir els espinacs i les bledes. El peix, en tost de fer-lo fregit l'he cuit al microones i despés l'he sofregit junt amb la ceba i els alls. Passats deus minuts, escorrem les bledes i els espinacs i ho posam amb el sofregit de ceba, all i el peix. Ho trempam amb pebre bo (jo empr quasi sempre pimientón de la vera pel seu toc fumat que deixa).i miram com està de sal. Per fer la pasta he mesclat primer els ingredients líquids, després el sucre i finalment la farina. Posam la pasta a una llauna de forn i damunt el farcit que hem preparat de verdues i peix. Ho posam al forn a180 graus uns 40 minuts aproximadament. 

Comentaris